Vida boa

Jeg tar veldig ofte bilder med mobilen her og siden kameraet på mobilen er såpass bra, så kan jeg faktisk bruke bildene på bloggen. Her kommer en salig blanding fra de siste ukene her i Salvador:

IMAG0447Siste dagen på skolen for Jorge og Rodrigo (Jorge, Dan, Heide, Rodrigo og meg)

IMAG0448Flasker og farger, wiiii!

IMAG0454En gate i gamlebyen Pelourinho

IMAG0538Et bevis på at jeg faktisk spiser hjemme og at jeg er superdupersunn!

IMAG0456Fant en bok av Jo Nesbø i en butikk i Pelourinho

IMAG0458Grafitti sånn jeg liker det!

IMAG0461Her er den berømte príncipe maluco som er en blanding av diverse typer alkohol i en liten shot og etterpå spiser man sitron med kondensert melk, nam nam nam!

IMAG0465Meg, Lau, Rodrigo og Laura på jazzkonsert

IMAG0468Nytt favorittsengetøy?

IMAG0470Hans lærer oss litt tysk!

IMAG0484Kristina (Tyskland), Juerg (Sveits), Isis (lærer på skolen, Brasil) og Adrian (Australia)

IMAG0489Laura og jeg spiste nudler med scampi her en dag, herlig!

IMAG0510Trappa der det er konsert hver tirsdag kveld i Pelourinho. Det er veldig annerledes da for å si det sånn! Mange fantastiske minner derfra…

IMAG0514En gate i Santo Antônio, nabobydelen til Pelourinho som også har mange gammeldagse bygninger.

IMAG0529Konsert med ungdomsorkesteret her i Salvador siden de fylte seks år forrige søndag. Først spilte de sju klassiske stykker før de avsluttet med en samba etter applausen, kjempegøy!

IMAG0532Juliana og Suzana, to brasilianske venninner av meg, forrige søndag etter konserten. Da dro vi nemlig hjem til Juliana for å spise lunsj og det ble litt tequila også, siden hun var i Mexico på ferie for litt siden.

Nå har dere fått et lite innblikk i hva jeg har gjort den siste tiden. Jeg må si at jeg faktisk er på skolen fem dager i uka også da! Det er bare at det ikke er så mye å ta bilder av, hehe 😉

– Gurozinha

Legg igjen en kommentar

